יום חמישי, 17 במרץ 2016

המסיבה האחרונה.




רובין רייט לובשת שמלת Prabal Gurung , תכשיטי קרטייה, צילום: David Slijper
כוכבת השער של הארפר'ס בזאר , UK, אפריל 2016
נרדמתי במיניבוס. מה הפלא, יום עמוס. הראש היה מפוצץ ואני אחרי שתי אורגזמות ולא בכושר אולימפי. נכנסה הודעה מאלכסנדרה. לא קליין אלא שולמן. הזמנה למסיבת חג המולד של ווג למוזמנים בלבד, הצצתי בעין אחת. לעזאזל, הייתי חותכת יד כדי לבוא. אלכס הייתה נהנית שם בטירוף. אין דבר, אני אחגוג עם סופגניות. אולי באמת אערוך מסיבה קטנה? לא הזמנתי שנים. עם סופיה ובעלה, אלה ולילי, סטיבן והנרי, תרצהל'ה וחברותיה, רחל ומיכאל קליין ההורים של דני בוי שלא היו אצלי למעלה משנה כי לא הזמנתי אותם ואולי גם עם אחותו שרונה ומשפחתה שלא הייתה אצלי למעלה משנה מאותה סיבה. אלכס ובן בן ינגנו וכמו תמיד יהיו מרכז העניינים במן פרה- מכירה פומבית.
 נעצבתי לרגע. הייתכן שזו המסיבה האחרונה בה כולנו  מבלים יחד כמשפחה? מי יודע? יכולתי לעבור את היום הזה בקלות לו הייתי מתמקדת רק ביצירות האומנות היפות ושחלק מהן לא היו מזויפות ושדארסי לא היה כל כך נפלא וחושני עם קול מלטף בטלפון ודני בוי לא היה כל כך מדהים בזיהוי של היצירות והידע שלו ריחף בכל מקום בירושלים ושאלה ולילי לא היו כל כך מאוהבות ומקסימות יחד ואני כמו גלגל חמישי ושלא היה מצפה לי ערב עם תרגילים של רוחמה ושהנרי לא היה דואג לי כל הזמן כאילו דארסי כאן איתי, אז הכל היה בסדר לו יכולתי להתמקד רק בדבר אחד.
 "די לעצבות!" אמרתי בטעות בקול רם וכולם הגיבו במבט שואל. דצמבר הוא זמן לחגיגות: שמלות קוקטייל מרשרשות, עקבי סטילטו, תכשיטים עם נוכחות ותסרוקות מורמות עם תלתל הנופל בטעות על הכתף בנון שלאנט. 
 זו הרוח הנכונה. 'מכבים אנחנו,' זמזמתי 'ולנו הניצחון!' (וכל זה בלי כוס יין אדום אחת).

מתוך ספר הביכורים.  



רובין רייט, הארפר'ס בזאר, UK, גליון אפריל 2016
שמלת BOSS, נעלי ג'ימי צ'ו, תכשיטי קרטייה, צילום: David Slijper

רובין רייט, כמעט בת 50 משחקת ב"בית הקלפים" וקוצרת תשבחות חסרות תקדים.
שמלת רלף לורן קולקשן, תכשיטי קרטייה, סגנון: Charlie Harrington, צילום: David Slijper

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמה אוהבת תגובות ומאוד רוצה לשמוע את דעתך.